laatste trip - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Henk Bouwmeester - WaarBenJij.nu laatste trip - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Henk Bouwmeester - WaarBenJij.nu

laatste trip

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

23 Maart 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

We zijn vandaag met een gids naar de Cammeron Highlands gereden. Dat is een bergachtig gebied met veel actie. Er zijn groentekwekerijen aardbeientelersen meer van deze dingen. Er zijn ook theeplantages en fruittelers. De weg voerde langs onafzienbare palmenvelden , Maleisië leeft van de palmolie-export en latex productie. Het was een mooie trip maar we waren wel twaalfuur onderweg. Morgen gaan we weer naar huis , dat is ook wel weer lekker. Dit is dus het laatste blad van ons dagboek,misschien is er later nog wel eens een vervolg , dus see you later.

• 23 Maart 2012 - 17:08

Bovenmeester:

Mooi stukje terug naar het Westland in Maleisië. In de pot zag ik de restanten van een Hagenaar? Bedankt voor je verhalen. Thuis kun je er nog foto's bijplaatsen

• 23 Maart 2012 - 17:29

Jou Mieke:

wij hebben weer zitten genieten van je reisverslag Henk,en wat een prachtige natuur,alleen die tweede foto daar heb ik het niet zo op,maar is wel de realiteit geweest.Johan en ik willen je bedanken Henk voor de leuke en mooie verslagen van jullie reis,en de mooie foto's,zo hebben wij ook weer wat van de wereld gezien.Groetjes Henk ook aan je vrienden en nogmaals dank,en de laatste schriftelijke kus.En hopen dat je een goede terugreis mag hebben,en hopen je snel weer te kunnen ontmoeten.doeiiiiiiii

• 24 Maart 2012 - 08:44

Theo:

Goede reis.

Jullie komen in ieder geval met droog weer thuis, en een betere temperatuur als toen jullie weggingen.

Groeten Theo