lange rit - Reisverslag uit Robinson Island, Canada van Henk Bouwmeester - WaarBenJij.nu lange rit - Reisverslag uit Robinson Island, Canada van Henk Bouwmeester - WaarBenJij.nu

lange rit

Blijf op de hoogte en volg Henk

21 Juli 2014 | Canada, Robinson Island

Hallo ik denk dat er toch weer een verslag de mist is ingegaan. Ik zal het zo veel mogelijk overdoen. Gisteren zijn we naar Boston gereden dat is een van de oudste steden van Noord Amerika et is een interessante stad want hier is gevochten voor de onafhankelijkheid van de Engelsen . Er zijn hier veel mensen gesneuveld en je ziet hier veel kerkhoven in de stad waar deze soldaten en burgers liggen. Er zijn ook veel monumenten die daaraan herinneren. We hebben ook de freedom tour gelopen langs deze plaatsen. Deze morgen moesten we vroeg opstaan voor de rit naar Canada, maar we waren supervroeg wakker want om vijf uur ging het brand alarm en in no time stonden er vier supergrote brandweerwagens op de inrit, het was gelukkig loos alarm maar ze konden zelf het alarm niet resetten. Na een lange rit die uiteindelijk toch wel meeviel doordat er voldoende tussenstops waren zijn we nu in Canada. Morgenochtend gaan we naar Toronto en morgen middag naar de Falls. Ik hou je op de hoogte Als dat kan. Bye.

  • 22 Juli 2014 - 13:07

    Mieke :

    Hallo Anne Henk en de Boy's ,heb weer met smart op een verslagje zitten wachten,wat lijkt het me toch prachtig,om al deze bezienswaardigheden te mogen bewonderen,en dat je er ook nog een goeie uitleg over kan geven,prachtig Henk,ik hoop dat Zus Anne het ook naar haar zin heeft en de Boy's,maar met zo,n Partner en Opa lukt dat zeer zeker dikke kussss ook voor zus en groetjes van Johan en mij en tot het olgende verhaal.Veel reisplezier doeiiiiiiiiiiixxxx

  • 22 Juli 2014 - 22:04

    Theo:

    Ik heb weer even gegoogled naar Boston, om een beetje een indruk te krijgen waar jullie zoal
    vertoeven, als je hier in holland zit, is dat daar echt een totaal andere wereld.
    Nog veel plezier in Toronto, en loop niet in de falls.
    Gr,
    Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Robinson Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

Laatste eiland

29 Juli 2014

zandkasteel

27 Juli 2014

Florida

25 Juli 2014

Washington

23 Juli 2014

terugreis in USA
Henk

gaan 28 januari voor een rondreis naar australie

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 21792

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: