terugreis in USA - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Henk Bouwmeester - WaarBenJij.nu terugreis in USA - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Henk Bouwmeester - WaarBenJij.nu

terugreis in USA

Blijf op de hoogte en volg Henk

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Lancaster

Hier ben ik dan weer, na Boston zijn we de grens overgegaan bij de Niagara Falls. Na een nachtje slapen zijn we naar Toronto gereden . We hebben daar eerst een hoge toren met het bijbehorende stadion bekeken en daarna een stadstour gemaakt je weet wel de geijkte dingen Parlement Stadhuis enz. Na de lunch terug naar de Falls . Daar ons ingepakt voor de boottocht je moet dan een poncho aan anders wordt je drijfnat dat viel nu dus wel mee . Het is toch niet te geloven dat er nog steeds zoveel water blijft stromen. Na de boottocht moesten we een paar kilometer lopen naar onze bus dat was wel langs de rivier om van het uitzicht te genieten het was daar heerlijk weer voor en we waren niet de enigsten. s'Avonds hebben we een diner genoten op een hoog niveau, dat was namelijk in het draaiende restaurant van de Skylontower. Het eten was net zo voortreffelijk als het uitzicht. Je ziet de verlichte Falls en alle andere kleurig verlichte gebouwen in de omgeving. Van morgen zijn we weer de grens gepasseerd en naar de omgeving van Lancaster gereden. In dit gebied wonen de Amish die leven nog op een eigen manier maar ja ze doen niemand kwaad en zijn heel aardige mensen dus leven en laten leven. Ik vind het genoeg voor vandaag, tot de volgende keer.

• 24 Juli 2014 - 21:19

Mieke:

Hallo Anne en Henk en de Boy's natuurlijk,mooi reisverslag Henk.leuke foto's maar ik herken de jongens bijna niet meer. We moeten ze toch snel weer eens van dichtbij zien.Wel wil ik even zeggen dat bij Johan geen kwaadaardige dingen zijn gevonden en het HB was weer netjes.Groetjes van ons en nog een fijne voortzetting,en tot het volgende ritje hahaha dikke kusssss Miekexx