Florida - Reisverslag uit Indian Creek, Verenigde Staten van Henk Bouwmeester - WaarBenJij.nu Florida - Reisverslag uit Indian Creek, Verenigde Staten van Henk Bouwmeester - WaarBenJij.nu

Florida

Blijf op de hoogte en volg Henk

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Indian Creek

Gisteren zijn we van Washington naar Orlando gevlogen ,we moesten in checken en daarna door de veiligheidscontrole, dat gaf bij mij nogal wat problemen, door het poortje , gaat het alarm af, terug schoenen uit alarm weer af , daarna alle zakken gecontroleerd door het poortje, alarm weer af. Daarna op een speciale plek wordt er gevraagd of ik bezwaar heb tegen visitatie in het openbaar, nee dus helemaal gemasseerd, niets gevonden dus volgens de controleur was ik een man van staal of had ik een gouden hart, maar volgens mij heb ik die Gwen van beiden. Dulles Airport is onwijs groot je moet van de ene naar de andere afdeling met de trein en dat is ook op Orlando . De transfer was weer perfect geregeld en na een uur waren we in ons hotel. Vandaag zijn we naar het Magic Kingdom geweest dat was een lange dag, je bent dan op en de poen is ook op. Vreselijk groot en druk daar, maar wel mooi. Morgen on acht uur gaan we weer verder met de tour. Tot later, bye

  • 28 Juli 2014 - 09:29

    Leo:

    Spijker ingeslikt bij het klussen?

  • 28 Juli 2014 - 17:08

    Mieke:

    Dus je was verdacht Henk hahaha of je goude tand,of wie weet wat het was,maar kost tijd en wellicht een beetje spanning.hoop een prettige voortzetting van jullie mooie reis en tot schrijfs,groetjes van Johan en mij aan allen doeiiiiiiiiiixxx

  • 28 Juli 2014 - 18:46

    Pauline:

    Altijd al gezegd: in de VS zijn ze véél verder met douanetechnieken. Uitstekende diagnose van Washington!

    Heb het fijn en geniet,
    Pauline

  • 29 Juli 2014 - 23:47

    Annie:

    ja Henk vandaag even op deze manier reageren , het gaat helemaal goed met jullie hè
    maar wat een toestand bij die controle, kan het je kunstknie soms geweest zijn daar had je zeker nog niet aan gedacht? maar ff geen gekheid jullie zien wel veel je komt het allemaal maar
    is vertellen. hier gaat het wel aardig volgende week hebben we weer een ziekenhuis week,
    maar genieten jullie nog van de dagen en groet van ons . Nico en Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Indian Creek

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

Laatste eiland

29 Juli 2014

zandkasteel

27 Juli 2014

Florida

25 Juli 2014

Washington

23 Juli 2014

terugreis in USA
Henk

gaan 28 januari voor een rondreis naar australie

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 21783

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: